آغاز عملیات آسفالت محور کهیر به بیر
آغاز عملیات آسفالت محور کهیر به بیر
در راستای پاسخگویی به مطالبات دیرینه مردم، عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتری محور کهیر به بیر با هدف ارتقای ایمنی و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای منطقه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی《طلوع‌کنارک》یونس حقانی فرماندار شهرستان کنارک بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر و مداوم، عملیات اجرایی روکش آسفالت محور استراتژیک کهیر به بیر در طول ۲۰ کیلومتر کلیدی آغاز گردید.

وی افزود: این پروژه که یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم شریف بخش کهیر و روستاهای مسیر بیر بوده است، اکنون با جدیت در مرحله اجرا قرار گرفته است.

حقانی ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری مستقیم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان و توسط شرکت «هرمز» در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار کنارک مطرح کرد: هدف اصلی ما از این اقدام، بهبود چشمگیر کیفیت جاده و ایجاد بستری ایمن برای تردد روزانه شهروندان و کاهش مخاطرات ناشی از تصادفات جاده‌ای است.

وی افزود: این پروژه نه تنها باعث تسهیل رفت‌وآمد روستاییان و ساکنان منطقه می‌شود، بلکه گامی اساسی در راستای توسعه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان کنارک محسوب می‌گردد.

حقانی خاطرنشان کرد: از مجموعه مدیریت راهداری جنوب استان به خاطر همکاری‌های سازنده و سرعت عمل در پیشبرد این طرح عمرانی مهم، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی درپایان گفت: ما به وعده‌های خود عمل می‌کنیم و تلاش داریم تا با تکمیل این مسیر، جاده‌ای ایمن، استاندارد و روان در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای خبر/