کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زابل
کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زابل
جانشین ‌فرمانده ‌انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه‌ کاميون ‌‌کشنده حامل سوخت قاچاق شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «طلوع‌کنارک» به نقل از «عصرهامون»، سردار علیرضا دلیری بیان کرد: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون کشنده مقدار ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از نوع بنزین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و راننده متخلف نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای خبر/